luni, 29 decembrie 2014

Retro-horo(r)scop 2014!

Zice-se ca din cand in cand, face bine sa te mai uiti in urma si sa lasi sa-ți treacă prin fata ochilor (si camerele inimii) perioada ce a trecut. Că tot e de sezon, am luat la 'calculat' ultimele 12 luni. Recunosc ca anul asta a fost  ca un profesor exigent, pe care nu-l poti suporta, dar căruia ajungi sa-i mulțumești pentru câte te-a învățat! Aproape pe gratis... 
Pentru mine, sunt 365 de experiențe grupate in 25 de Observații! Pentru tine, pot fi lucruri de neînțeles sau care dau un sens! 

1. Începe tot ce faci având răspuns la întrebarea DE CE! CUM, ți se va lămuri imediat! 
2. Cea mai buna modalitate de a ofensa un prost este sa încerci să-l înveți ceva! Și dacă veți vedeam 'înțelepciunea' asta pe ceva ziduri peste ani, să știți că e nu doar gândită de mine, dar trăită până la lacrimi! 
3. Uneori îți iei lumea în cap, căutând locul in care vrei sa fii. E amuzant cand ajungi înapoi in locul de unde ai plecat, împăcat ca ai ajuns unde ai fi vrut sa fii mereu. 
4. Sunt bogata! 
5. Oamenii se schimba. Viata se schimba, viitorul se schimba si totul este in continua schimbare. Trage aer in piept, îndreaptă spatele, pieptul in față si... vezi ca tot ce iti doresti e chiar dupa colț: primul, la dreapta! 
6. Cand iti dai voie sa meriți, se întâmplă totul dupa voia ta! 
7. Iubirea NEcondiționată, condiționată de dorința de a dovedi, este o dovadă a fricii de a fi puțin, mic, neînsemnat. Mai mult, treaba noastră 'pe-aici' e sa învățăm despre Iubire, cu sau fără condiții! Dar daca totusi vrei o 'mostra', închide ochii si simte razele soarelui, caldura si lumina sa. Mai încearcă si maine! Asa se simte iubirea necondiționată din perspectiva mea! 
8. E foarte simplu sa sti ca esti un părinte bun: te uiti la copilul tau si il vezi ca Zâmbește! Despre atat este vorba in a fi un părinte bun! 
9. Nu e vorba mea dar e desprinsa din lecția mea: Intre a fi corect si a fi bun, alege mereu sa fi bun. E singurul lucru care cu adevărat m-a salvat, anul asta!
10. Răspunsul la toate întrebările existentiale care mi-au trecut mie prin cap pana acum este DRAGOSTEA! 
11. Ma pot distra in fiecare moment al vieții mele. Viata, dragostea, afacerile, concediile si orice desfășori in viata ta, e doar un joc inventat de tine. Daca simti ca nu-ti mai face plăcere, schimba regulile! Sau jucătorii! 
12. Sunt vrednică de iubirea mea. Si asta nu e o lozincă!
13. Boala este o incercare. Vindecarea este o decizie. Prin boala încerci sa scapi de ceva, prin vindecare DECIZI sa rezolvi 'ceva-ul'! Si despre asta, as știi sa zic preț de o carte, dar nu încă... :)
14. Daca doi imi zic sa ma culc, dar eu ma cred treaza, ii las sa zică si merg mai departe. Oricât de multi ar fi, încrederea mea in mine suplineste lipsa de încredere a altora. In mine!
15. Dumnezeu știe mai bine. Cand nu mai ai nicio soluție, încrede-te în El. 
16. Daca vrei sa trăiești in Abundenta, nu-ti refuza plăcerea de a iubi viața! E gratis si iti aduce toate senzatiile care nu pot fi cumparate! 
17. Miza in viata nu este profesionalismul, succesul, integritatea, Bogăția, seriozitatea, a fi un părinte sau copil model (sau orice fel de model), miza este Iubirea! In absolut toate aspectele vieții!
18. Ce pui de-o parte pentru zile negre... iti va aduce zile negre! 
19. Timpul nu exista... si pentru ca nu exista azi, maine, ieri si poimâine, lasa ce ai de facut pentru cand ii vine rândul si trăiește-ți buna dispoziție, nu agenda! 
20. Daca nu ai buna-dispoziție in munca ta, ras cu lacrimi si fericire in suflet, apuca-te de altceva! Viata e o joacă, nu un joc cu reguli stricte, făcute ca tu să pierzi de fiecare dată.
21. E o modă ca sub umbrela autenticității și fățărnicia adevărului, oamenii să iți spună lucruri mai puțin pozitive în ceea ce te privește! Ascultă-i pe ăia care spun lucruri bune despre tine! Te ajută mai puțin să ți se aducă aminte cine ai fost! Înconjoară-te de oameni care te pot inspira în cine vrei să fii! Și nu uita: prostul îți va spune că nu te înțelege, pesimistul că viața e grea, urâtul că esti caraghios! Legea Proiecției 'croșetează' viețile oamenilor precum aceștia și le proiectează propriile limitări! Înțelegi acum de ce îți spunea mama când erai copil să ai grijă la anturaj?!
22. Fii curios! Despre tot ce mișcă-n lumea asta si mai ales, despre tot ce-ți mișcă sufletul! Și când simți că ai renunța la tot ce știi pentru jumătate din ce nu știi, ia cu cărți! :)
23. Cand te cerți cu un prost, asigura-te ca nu face si el acelasi lucru!
24. Am inteles ce inseamna sa te crezi deșteaptă și sa iubesti ca o proastă! Deși, de atâtea ori am avut in jurul meu varianta inversă! Multumesc, Diana Sorescu! 
25. Daca are pene, e albă si măcăne, sigur nu e un vis împlinit ci doar... o rață! Încetează sa te mai minti tu pe tine și în același timp să susții că nu suporți minciuna! A recunoaște tu fata de tine cine esti si mai ales cine vrei (sau nu mai vrei!) sa fi, e un mare pas de maturitate. As zice chiar ca asta e Pasul!!!

Așadar, 2014, multumesc pentru ce m-ai învățat! Cum am facut-o, am decis eu singura! 
Cat despre ce vine, stiu sigur ca voi vedea cu claritate, voi trai cu simplitate si voi accepta cu dragoste! 
Să vină anii cei mai buni! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu