joi, 25 septembrie 2014

Fara titlu. Dar din suflet si din... practica! :)

M-am tot ambiționat în ultima perioadă să vă povestesc despre Theta. Intai cu scopul de a vă dezvălui "descoperirea" mea și mai apoi, pentru a vă invita să experimentați! Sunt atât de multe informații bine scrise, bine puse în context, documentate ca la carte și ușor de înțeles. De aceea, până acum, perspectiva mea mi s-a părut prea măruntă pentru a o afișa către voi, un public elevat.
Imediat ce am ales să devin Instructor ThetaHealing, am ales practic să continui să învăț și să dau mai departe o tehnică prin care mi-am deblocat multe limitari și care, totodată, fără a abuza de Clișee - mi-a schimbat viața!
A vorbi despre Theta cu un public non-Theta (care nu a experimentat tehnica), mi s-a părut ridicol, din prisma perspectivei care o pot genera! Și ca să înțelegeți la ce mă refer, o să vă pun următoarele întrebări:

- Stiați că noi dăm amploarea evenimentelor din viața noastră, în funcție de programele pe care le avem?

- Credeți că in fiecare zi avem posibilitatea de a ne alege viata pe care dorim sa o traim?! Simplu, usor si in cel mai elevat mod cu putinta?

- Va e usor sa acceptati ca orice convingere limitativa se poate schimba in cateva secunde si imediat dupa sa va traiti viata bucurandu-va de "nelimitari"?

- Va puteti imagina ca puterea de a va vindeca, de a va schimba programele limitative sau de a va creea viitorul, este doar la un gand distanta? La un Theta-gand distanta! :)

Ei bine, atunci cand vorbesc oamenilor despre ThetaHealing, ma amuza curiozitatea exprimata in ochii lor, care se deschid laaaarg si in acelasi timp, controlul mintii lor care preia frâiele ego'ului, spunand: "Si daca este posibil, de ce nu stie toata lumea asta? De ce nu folosim toti tehnica asta a ta?" :) :) :)
Chiar asa, vă intreb: de ce nu o folosim toti?! Raspunsul il dau in cursuri, undeva cam în a doua zi... 
Si atunci, toata lumea e de acord cu mine: pentru ca nu foloseste tuturor!

ThetaHealing nu foloseste celor care vor sa-i schimbe pe altii. Foloseste celor care vor sa se schimbe pe ei înșiși! Si prin asta, schimbă perspectiva lor asupra celorlalți, asupra lumii și asupra evenimentelor!
ThetaHealing nu este despre Dumnezeu! Este CU Dumnezeu! Este cu si despre cei carora le e usor sa inteleagă ca sunt parte din Dumnezeu si Dumnezeu este in ei.  
ThetaHealing este mai putin despre magie. Dar da, este fizica cuantica si neuro-stiinta impletita cu spiritualitate. Iar daca iti place sa crezi ca Miracolele sunt magie, atunci poti sa crezi ca vii la un curs de magie! :) 
ThetaHealing nu iti va aduce succesul in viata ta! Însă dacă de acest lucru ai nevoie, il vei experimenta fara echivoc! Si odata cu succesul, poti cunoaste ce inseamna si cum se simte abundenta, fericirea, relatiile sanatoase, sanatatea si orice iti mai doresti sa experimentezi pentru viata ta!
ThetaHealing nu este doar un discurs cu mesaj pozitiv! Este o tehnica in sine, care poate educa pe oricine in a o folosi!

Vedeti acum, poate, de ce mi-a fost greu pana acum sa vorbesc public despre ThetaHealing: pentru ca este o tehnica ridicol de ofertanta! :) Atat de ofertanta, incat feedback`urile cursantilor mei ma bucura, din prisma experientei traite de fiecare dintre ei, in parte! :)

Pentru a va incuraja sa experimentati, va recomand sa-i cititi (inainte sau dupa!) pe David Hawkins, Neale Donald Walsch, Bruce Lipton sau Eckhart Tole! :) Și mulți alții, pentru că învățarea, ca și experimentarea, nu se termină niciodată!

Cu bine,
Georgiana

PS: Dacă vrei să mai 'răsfoiești' informații despre subiect, aici vei găsi tot mai multe informații: www.copiicurcubeu.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu