marți, 30 septembrie 2014

Si te aleg pe tine!

Ma descopar cu fiecare zi care trece.
Invat din ceea ce sunt si aspir la ce pot deveni.
Caut sa gasesc solutii pentru ce nu am încă si uneori adorm înainte de a aprecia ce am deja.
Gasesc ca sunt goala, pana vine cineva sa ma imbrace cu o imbratisare.
Pun etichete pe sufletul meu, pana cand ma simt acceptata asa cum sunt.
Mananc sanatos din momentul in care imi simt sanatatea in periocol si fac sport cand inchid mai greu fermoarul de la rochie.
Apreciez ce ma face sa rad si ma incrunt cand cineva ma arata cu degetul.
Bifez norme sociale si nu ma gandesc imediat daca asta imi serveste la ceva.
Am cautat "tehnici" de a deveni fericita, invațând din asta sa privesc in jurul meu.
Stiu ca tot ce trebuie sa se intample se va intampla, dar uneori deschid umbrela cand e inca soare.
Pun suflet acolo unde se cere gândire si gandesc cu sufletul situatiile mintii.

Si sunt perfecta asa cum sunt! 

Ma inspira cei care reusesc, acceptand greu cat de performanta sunt in a-mi gasi scuze.
Traiesc iubirile din filme si uneori o ignor pe a noastra.
Am pareri despre alegerile altora dar se intampla sa nu stiu cum sa-mi traiesc viata de zi cu zi.
Colind lumea si ma intoarc la mine, intelegand ca nu aveam nimic de căutat.
Invat oamenii sa traiasca intr-o lume noua si uneori ii tin captivi intr-a mea.
Gresesc des si imi cer scuze mai rar.
Las pe maine decizia de a trai azi.
Scriu pentru ca mi-e greu sa rostesc, dar vreau ca tu sa-mi vorbesti!
Cred in mine si cu rezerve, in oameni. 
Ucid vise in timpul in care imi nascocesc frici.
Spun des VREAU si nu tot timpul MULTUMESC.

Si sunt perfecta asa cum sunt! 

Si in tot ce fac, in tot ce spun, cu toate care sunt, in deplinatatea fiintei mele si mai presus de ceea ce pot atinge si controla, in fiecare moment de pana acum si in toate care vor urma, in linistea noptii, sau în haosul zilei, in zilele cu soare si in noptile cu ploaie,
                                                                                     te aleg pe tine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu